Alla inlägg den 7 maj 2013

Av T - 7 maj 2013 22:35

*Svidande skavsår

*Bilkrångel

*Ingen cykling (pga bilkrångel att ta itu med)

*Ingen promenad (pga svidande skavsår samt bilkrångel som tog tiden)

*Mycket känslor - negativa känslor


Deppig, deppig, deppig...


Det är vad ni får idag för nu vill jag bara gå och krypa ner under täcket och hoppas att dessa tunga känslor försvinner till imorgon, att jag vaknar och tycker att varken svidande skavsår eller bilkrångel är något att känna sig deppig över!


//Therese

Av T - 7 maj 2013 10:02

Jag känner mig ganska upprörd över min trasiga lilltå. Det var underbart väder imorse och en morgonpromenad efter dagislämning hade varit så underbart just idag, men jag kunde ju knappt gå till dagis trots omplåstring.

Det känns riktigt tufft då jag väl har kommit igång och fått lite rutin på promenaderna. Det är inget att hänga upp sig på egentligen och det är väl bara att bita ihop och försöka ändå men det är svårt med öppet sår på lilltån då det också svider så förbannat. Jag ska nog ta mig en sväng förbi apoteket och se om jag ska köpa compeed plåster då det blir som ett extra lager skinn.  


För att pigga upp mig och försöka se andra möjligheter får jag försöka ta mig ut en tur på cykeln ikväll. Jag har ingen kondition överhuvudtaget så det ser jag som en möjlighet att börja träna upp den sortens kondition.

Lite är iallafall bättre än inget.


//Therese 

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards