Direktlänk till inlägg 12 april 2016

Dag fem med enbart allevo

Av T - 12 april 2016 21:27

Då är det kväll och jag sitter nu framför tv:n och kollar på Biggest loser. Det ska bli intressant att följa deras resa.

Dagen för min del har rullat på bra och trots förkylning så har det blivit tre promenader (fotade inte på den första tyvärr)

För att summera kring dessa soppor så tycker jag att det går bra men det som är skrämmande är att det är inte maten jag känner sug efter utan det är chips och godis. Jag lagade mat åt familjen idag, köttfärsbiffar i löksås med potatis. Visst såg det gott ut och ungarna älskade det men jag hade inga problem alls att avstå, men som sagt nu på kvällen är suget efter chips enormt och det skrämmer mig för hur ska det kunna gå när jag börjar äta igen?? Jag kanske skulle behöva köra rent hur länge som helst för att verkligen tappa suget och lägga upp en livslång plan. Nu fungerar ju inte det eftersom man max bör köra tre veckor av det här.

Vi får se hur jag går vidare med det här eftersom jag börjar bli lite rädd för att sju dagar snart gått och tanken är att jag ska börja övergå till mat igen..

Imorgon är det jobb från morgon till kväll så då blir det sparsamt med inlägg men jag kör på även imorgon med ren dag..

//Therese

 
 
madde

madde

13 april 2016 09:40

Det där suget efter chips och godis har jag oxå haft extremt mycket, men började att äta krom tabletter och det har hjälpt mig enormt mycket! Det är verkligen att rekommendera. Läste om det på internet, och tyckte att det var värt att pröva. Och har inte alls det där extrema sugen längre =)
Kram!

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

13 april 2016 21:29

Jag har faktiskt köpt krom tabletter men dom ska ju tas i samband med måltid och jag vet inte om man kan kalla mina soppor direkt för måltid så jag väntar med dom tills jag börjar med riktiga måltider igen. :)

 
madde

madde

14 april 2016 08:47

Du bör kunna ta dom i samband med soppa.. Jag brukar tyvärr inte vara så strikt att ta dom i samband med mat, och än så länge har det gått bra =)

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

14 april 2016 21:28

Då ska jag testa och börja ta dom :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards