Direktlänk till inlägg 18 april 2016

Dag elva, även den ren kur

Av T - 18 april 2016 16:18

Hej hopp!
Då är jag inne på dag elva med enbart soppa/shake och idag känns det helt okej faktiskt.

Jag ligger i sängen och är lite småseg. Jag är sugen på att köra ett bodypump pass ikväll men jag överväger att hoppa det just pga foten. Jag har tränat Tors-sön och det är jättebra och egentligen är det väl helt ok att vila kroppen någon dag samtidigt som jag är så otroligt sugen på att pressa musklerna lite. Svårt val, men det blir nog att vila istället för att belasta foten med massa vikter, kan ju faktiskt bli sämre då...

Idag sken solen på morgonen så vi var snabbt ute på fm med en kopp kaffe mot en vägg i solen och det var otroligt skönt.

Jag har också haft ett samtal på ca en timme och tjugo minuter med en otroligt saknad vän. Vi har inte haft kontakt på ca 2 1/2 år (tror tillochmed att det finns ett blogginlägg om en händelse kring detta) och det var helt fantastiskt att höras och inse att det är sig likt mellan oss trots att mycket hänt för oss båda på olika håll..

Nu på eftermiddagen kom regnet så tur var väl det att jag han njuta av solen imorse.

Just för tillfället planerar jag en plan kring hur jag ska ta mig från den rena kuren till kombinerad kur, har ännu bara inte bestämt mig när jag ska göra det..

//T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards