Alla inlägg den 13 maj 2013

Av T - 13 maj 2013 21:28

Nu sitter jag bänkad framför Biggest Loser med mitt isvatten då jag faktiskt hunnit med en lite promenad på kvällen.

Den blev inte lika lång som igår men dock traskade jag på i 54 minuter. Jag kände att jag inte ville gå allt för långt idag dels för mina fötter är lite ömma och dels för att jag faktiskt ville se Biggest Loser idag. Jag måste även se till vad jag vill och hur jag känner istället för att bara fokusera på promenader eftersom det lätt kan bli tråkigt då och med risk att jag lägger av helt istället vilket jag verkligen inte vill. 


Imorgon är det tisdag och dags att handla, samma trök med matlista men det är nödvändigt så jag ska försöka spana runt lite för att se om jag hittar något spännande.


Trevligt kväll på er!

//Therese

Av T - 13 maj 2013 13:31

Idag var det dags att slänga ihop en köttfärssås med makaroner då spagettin inte räckte till. Bjuder på en bild idag. Hoppas att ni fått i er något gott till lunch idag.

//Therese

Av T - 13 maj 2013 07:55

Då var det måndag och dags igen för att ställa sig på vågen. Som jag har känt så har det inte gått så jättebra denna vecka men jag måste verkligen intala mig själv att ett minus är alltid påväg åt rätt håll. 

Så till dagens siffror:


Förra veckans vikt: 109,8 kg

Dagens vikt: 109,5 kg

Alltså en viktminskning på bara: -0,3 kg

Total viktminskning: -3,5 kg


Inte jätteroliga siffror men fortfarande neråt.

Snart är det dags att inta frukosten.


//Therese


Ovido - Quiz & Flashcards