Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Ny vecka nya möjligheter

Av T - 25 april 2016 09:16

Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det som att man varit hemma väldigt lite.

Jag ju som sagt börjat med ett mål mat om dagen men jag har också börjat få in lite mellanmål i form av en frukt eller riskaka chiafrön&havssalt (supergoda) Igår till middag blev det en sorts köttfärssås fast på kycklingfärs och den vart god och jag uppfattade som att familjen också gillade den så det tänker jag köra på fler gånger.

Förra veckan vart det träning vid tre tillfällen då jag även körde ett träningspass igår eftermiddag. Det betyder att jag uppnådde mitt träningsmål. Satsar även denna vecka på minst två pass.

Något som faktiskt känns jättebra är att jag provade en jacka jag har i garderoben och vet ni jag kunde ha den trots att det var en storlek 44! Jag minns inte när jag kom i en storlek 44 sist.. (Bjuder på en bild på den men det kanske inte syns jättebra)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan kallar jobbet..

Ha en bra måndag alla läsare!

 
 
madde

madde

25 april 2016 14:44

Vet hur det känns när man har jobbat helg och det inte känns som att man har varit hemma något.... Inte det roligaste.
Åhh vad kul att du kom i din jack! Det är ett bra tecken på att du är på väg åt rätt håll =) Kämpa på nu!!

http://madderavald.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Av T - 18 april 2016 21:35

Just nu känner jag mig otroligt låg. Jag mår jättedåligt och känner mig som världens sämsta mamma. Det har varit ganska bråkigt här hemma idag på eftermiddagen och det kan absolut bero på att jag känt mig låg vilket i sin tur leder till att min äldst...

Ovido - Quiz & Flashcards