Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

#biggestloser

Av T - 26 mars 2015 09:34

Följer ni biggest loser på sjuan? Jag ser framemot det varje gång det är dags för en ny säsong och jag beundrar dessa människor som klär av sig på det viset och väger sig i tv. Jag hade nog inte fixat det, att stå där på en våg i cykelbyxor och en topp. Jag skulle gärna kunna vara med bara för hjälpens skull och få möjlighet att lära mig och förändra saker men jag vill inte synas i tv.

Ni som följer det då, tycker ni att det är rätt personer i finalen? Jag tycker att dom alla har kämpat på och gjort en rejäl förändring. Det ska bli spännande att se hur det ser ut nästa vecka när det är dags för final samtidigt som det är lite tråkigt att det redan är slut.


När det kommer till min egna träning så håller kroppen forfarande på att jobba med en förkylning som vägrar ge sig och kraften för att träna finns inte riktgit där och det gör mig frustrerad för jag vill verkligen tillbaka till mina pass. Jag trodde aldrig att jag skulle sitta hemma och vara frustrerad över att jag inte kan träna. Två veckor utan träning känns inte bra men det är här jag måste försöka acceptera det jag inte riktigt kan förändra (arbeta med det mentala och komma igång med träningen så fort jag kan så att det inte blir liggandes) och jag hoppas att kroppen är okej till nästa vecka när jag ska köra mitt första pass med PT.


Förövrigt idag står det matplanering på schemat då det verkligen börja bli tomt här hemma eftersom jag inte kommit iväg till någon affär men nu börjar det bli dags och till den planeringen behövs det en till kopp kaffe!

Hejs svejs!

//Therese

 
 
Joline

Joline

30 mars 2015 15:33

Jag älskar biggest looser! Men jag är lite missnöjd med att han Robert är i final! Jag skulle också vilja vara med men som sagt, jag skulle ALDRIG vilja förnedra mig och väga mig i cykelbyxor och träningstopp! Det är fan elakt!

http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

T

30 mars 2015 15:48

Jag skulle som sagt inte heller vilja stå där men jag tycker dom är starka som gör det! Jasså varför missnöjd med det? Ska bli så otroligt kul att se veckans avsnitt. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Ovido - Quiz & Flashcards