Alla inlägg den 1 mars 2015

Av T - 1 mars 2015 20:41

Nu är jag hemma efter en hel dag på jobbet som har gått bra. Maten har fungerat bra idag trots att det har stått i resternas tecken.Till lunch blev det "soppan" från igår som hade sugit åt sig vätska så det blev mer som en pasta röra. (bilderna är tagna igår)

   

Till middag blev det alltiett grytan jag åt här omdagen som jag hade fryst in och det var helt okej det med.

Tyvärr blev det ett mindre nyttigt mellanmål bestående av en kopp kaffe och en bulle samtidigt gjorde jag valet att jag inte tyckte det var hela världen med en bulle.


Imorse testade jag att mixa ihop en ny sorts smoothie till frukost och den var helt okej men den kändes ganska så mäktig så det blev lite svårt att äta det sista.

   

Innehållet i denna var:

1 dl frysta hallon

1 apelsin

Lite mindre än en hel avokado

1 msk chiafrön 

samt lite vaniljpulver.


Om jag återgår till det sämre valet (bullen) så gjorde jag ett bättre val att använda min rast på idag då jag stack till gymmet och körde ett 30 minuters cirkelpass inriktad på kondition. Tyvärr så är det nåt knas med vaden då jag fick ont även denna träning och det gjorde att jag inte kunde köra fullt ut men jag kunde iallafall pressa på bra i maskinerna där vaden inte behövde jobba så svettig blev jag. Sen vill jag även höja mig själv lite (om man får det)att jag faktiskt gjorde det bättre valet att promenera till gymmmet istället för att ta bilen, trots snöblask.


Imorgon är det den stora vägningsdagen och jag hoppas att det har gett lite resultat iallafall och jag hoppas också att batteriet håller då det stod "LO" förra vägningen och jag har inte haft en tanke på att handla nytt då det är sånt litet platt annars kanske köksvågens batteri är av samma storlek så att man kan låna det bara för imorgon.


Nu ska jag titta lite på tv innan jag gör kväll.

//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards