Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Känns som en svacka...

Av T - 26 april 2015 22:21

Jag har den senaste tiden haft ångest som kommer och går, vilket är väldigt jobbigt och jag vet inte riktigt vad det beror på och det är något jag verkligen kommer att ta upp på min nästa terapi träff. Trots detta har jag kämpat på i kost och jag har lyckats få till träning bra i veckan, jag som trodde att jag inte skulle få till det skillnaden denna vecka är att jag känt annorlunda under passen.
Jag har liksom många negativa tankar och jag önskar hela tiden att passet ska ta slut och detta gör mig lite osäker på om jag faktiskt gör mitt bästa... Är det en träningssvacka?
Jag vill iallafall redovisa veckans pass:
Tisdag: Zumba 55 min
Torsdag: Bodypump 55 min
Söndag: Easyline 30 min & Bodybalance 55 min
Sen har jag en plan kring kommande veckas träning men det får jag skriva om i ett annat inlägg.

Imorgon är det måndag och egentligen dags för vägning men det är så att jag jobbar med sovande jour natt idag till imorgon och har inte fått med mig vågen så därför kommer jag väga mig på tisdag men det blir nog inget inlägg förens efter lunch tid på tisdag.

Nu är det dags att göra sig klar för sängen och hoppas på en lugn arbetar natt.

Kram på er därute!!

 
 
madde

madde

27 april 2015 08:21

Kan vara en träningssvacka, men tycker du ska vara riktigt nöjd över att du ens har gått på passen fast du har haft negativa tankar :)
Bra kämpat, denna vecka kommer bli ännu bättre =)
Kramar

http://madderavald.bloggplatsen.se

T

27 april 2015 21:32

Ja jag har ju tagit mig dit och det måste ju vara något positivt med det iallafall =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards