Alla inlägg den 27 april 2015

Av T - 27 april 2015 21:32

Det är måndag och jag kunde inte låta bli vågen när jag kom hem från jobbet trots att jag redan intagit frukosten.

Jag kommer nu att redovisa dessa resultaten sen hur rättvisa dom är vet jag inte eftersom jag intagit frukost innan och det gör jag aldrig annars innan vägning, men jag är iallafall nöjd med dessa siffror.


Startvikt: 115,6 kg

Förra veckans vikt: 110.3 kg

Denna veckans vikt: 109,2 kg (alltså -1,1 kg denna vecka)

Total viktminskning sedan start 23/2-15: -6,4 kg


Nästa vecka är det även dags för lite mått då det är första måndagen i månaden men jag tror inte att jag då kommer gå så mycket på vågen utan att jag väntar två veckor till nästa vägning och anledningen till det är att vi ska åka iväg på en kryssning i helgen för att fira min 30 års dag och då blir det mat och dryck. Visst kommer jag försöka tänka men jag tänker också låta det vara lite som det är och därför tror inte jag att måndagens siffror blir så bra.


När det kommer till veckans träningsplaner så ser det ut såhär:

Måndag: Bodypump 55 min (gjort)

Tisdag: Här har jag en önskan om att ha möjlighet att få till cx works och zumba men det beror lite på om det fungerar jobbmässigt då jag arbetar en natt igen imorgon.

Onsdag: Step up 55 min vid lunch, sedan har jag en önskan om att kunna ta med barnen på barnpassning på kvällen och köra 55 min bodypump men det beror lite på dagsform för deras del.

Torsdag: vila

Fredag: vila

Lördag: 40 min gym innan resan.

Detta är min plan och jag hoppas på att det kommer att ges goda möjligheter att genomföra det jag har planerat.


Nu börjar klockan ticka iväg och jag måste gå in och duscha. 

Sov gott!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards