Alla inlägg den 12 april 2015

Av T - 12 april 2015 12:02

Jag sitter nu och ser över hur min möjliga träningsvecka skulle kunna se ut och jag kommer fram till att det skulle kunna få till jättemycket träning denna vecka så då kommer min fundering över hur mycket det är rimligt att träna på en vecka? Alla veckor skulle jag absolut inte kunna få till såhär mycket träning men jag ser en eventuell möjlighet nu.

Självklart kommer ju också träningsvärken att spela in för om jag får så ont i armarna som jag hade tidigare efter bodypumpen så måste jag ju vila, men planen ser ut såhär:


Idag: 30 min cirkelträning

Måndag: 55 min bodypump

Tisdag: 55 zumba (här spelar jobbet väldigt mycket in om jag har möjlighet att ta friskvård)

Onsdag: 55 min step up innan jag börjar jobba samt 55 min bodypump på kvällen (här handlar det också om att mitt jobb tillåter att jag tar en timme komp för bodypumpen)

Torsdag : vila

Fredag: vila

Lördag: Gymmet

Söndag: Inte riktigt bestämt vilket pass jag skulle kunna tänka mig.


Jag hoppas verkligen att jag kommer att få till det här och att min kropp kommer att fixa det för jag har ett otroligt sug efter träning. Jag vill se och känna en förändring i kroppen. Jag vet att maten också har en otroligt stor betydelse och jag kommer att fokusera även på den men det skulle också vara kul att jag märkte att jag blev starkare eller fick bättre kondition.


Vågar jag ens hoppas på denna planering eller blir det så att vi blir sjuka eller inträffar det något annat? Jag känner mig faktiskt osäker på att planera för att saker kan inträffa så att planerna ändras men samtidigt fungerar det inte heller varje gång att leva för dagen...


//T


Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards