Alla inlägg den 3 april 2015

Av T - 3 april 2015 00:21

Nu ligger jag i sängen och ska försöka göra ett inlägg från mobilen så jag hoppas att jag lyckas utan att radera hela texten (vilket har hänt förr)

PT träningen var otroligt givande och jag har bra med träningsvärk i magen idag. Passet fokuserade på bålen och det passade jättebra att det inte var så pulshöjande medtanke på att jag varit så förkyld. Samtidigt som passet var givande kände jag mig lite utsatt i situationen där någon skulle kolla hur jag gjorde, men jag har bestämt mig för att vara helt öppen med mina känslor och talade om detta för min PT och det kändes helt okej.

Nu är påsken här och jag har besök av nära så jag tycker det är jättemysigt nu samtidigt har jag idag jobbat mitt sista pass inför långledighet vilket känns underbart.
Jag försöker tänka på hur jag äter men det har blivit en och annan godisbit men jag tänker på att försöka begränsa intaget så att det iallafall blir mindre än förra påsken. Jag har även planerat in lite träning under påsk tillsammans med min syster som också är på besök, då blir det att vi umgås men också gör nytta.

Nu måste jag försöka sova så att jag är pigg imorgon.
God natt alla!
//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards