Alla inlägg den 23 april 2015

Av T - 23 april 2015 09:23

Solen skiner och har gjort det i några dagar nu och det är helt underbart att få lite solenergi dock blåser det en hel del men när det är vindstilla så är det riktigt skönt ute.


Jag hade en underbar födelsedag med frisörbesök, lunch på stan, besök hemma och ett zumbapass på kvällen. 

Så jag är otroligt nöjd över födelsedagen iallafall, även om det nu känns konstigt att säga att jag är 30.

Nöjd vart jag även över smörgåstårtan jag gjorde. Inte jättenyttig mat men jag tycker att man kan få äta det när man fyller jämt. 

 

   

 


När det sedan kommer till det vanliga så har det inte blivit särskilt mycket träning denna vecka hittills, utan det är zumbapasset jag har lyckats få till. Tanken var att jag skulle ta med båda barnen på barnpassningen igår och köra bodypump men minstningen var så trött så det blev inte att jag kom iväg tyvärr. 

När det sedan kommer till mat så är det så himla tråkigt att greja med men jag försöker iallafall.

Jag har hamnat lite i att jag tycker att det tar sådan tid allt och jag skulle vilja vakna upp imorgon och se ordentliga resultat men jag vet att verkligheten inte är sådan men ibland hamnar jag i dessa tankar och då blir det lite segt..


Nu ska jag fylla på lite kaffe och sedan starta igång denna dagen med en dusch.

//Therese



Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards