Alla inlägg den 5 april 2015

Av T - 5 april 2015 12:51

Idag är det påskdagen och min familj har nu begett sig hemåt. Det är allitd tungt när dom åker då jag vet att det är lång tid tills vi ses igen men idag känns det extra tungt. Jag känner mig nästan förtvivlad och vill bara ramla ihop i en hög på golvet och gråta, det blir säkert bättre men det får väl gå någon dag och jag får helt enkelt acceptera mina känslor idag.


När det kommer till maten under dessa dagar har det varit helt okej men det har blivit en och annan cider, lite godis och igår åt vi tårta då vi firade mig lite i förväg då jag fyller 30 om några veckor så jag är ändå lite orolig inför morgondagens vägning men samtidigt får jag accpetera det som är. Vi har även varit duktiga och kört två vändor på gymmet denna helgen. Det svåra är att veta om det man gör ger något och sedan märkte jag konditonsmässigt att jag dels varit sjuk och inte tränat någon kondition alls på ett bra tag men också att jag inte kört crosstrainer på väldigt länge eftersom jag inte orkade med som förut men tränat fredag och lördag har jag iallafall gjort.


Snart ska vi gå en promenad till affären och handla lite smoothie grejer då jag fick en blender i födelsedags present men också lite andra grejer ska handlas. 

Jag bjuder på bilder idag på dagens lunch som fick bli köttbullar och makaroner med squash.

   


Ha en bra påskdag alla!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards