Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Idag är det en vilodag - från träning

Av T - 16 april 2015 09:22

Idag känns det i kroppen att jag tränat, speciellt i ryggen. Det blev inte riktigt som planerat igår då det inte blev något bodypump pass som jag bestämt men jag bytte ut bodypumpen mot 30 minuters easyline samt ett 30 minuters core pass, så det blev träning ändå. Hittills sedan i söndags har jag lyckats få till mina planerade pass och det har sett ut såhär:

Söndag: 30 minuter cirkelträning, alltså easyline

Måndag: Bodypump 55 min

Tisdag: Zumba 55min

Onsdag: 20 minuter gym, 55 min step up, 30 min easyline samt 30 min core.


Idag är det vila från gymmet men det kommer att bli en lättare promenad iallafall då jag alldeles strax ska göra mig klar för ett möte som jag måste gå till då jag min klant glömt att man inte får köra med dubbdäck längre så på lördag blir det till att byta däck. Sedan efter det mötet får jag vara ledig till måndag och det ska bli skönt då jag även jobbat natt till idag och det tar lite på krafterna att ha en sjour natt för att sedan gå på möte och direkt efter det har jag utvecklingssamtal på förskolan så jag hinner inte riktigt ta igen mig efter natten men jag får lägga mig i tid ikväll.


Nu har jag inte tid att sitta här längre då jag måste göra mig klar och duscha av mig innan jag beger mig iväg.

Ha en bra torsdag!

//Therese

 
 
Louise

Louise

16 april 2015 11:37

Kan ju vara skönt att ha lite vilodagar ibland också, så man känner att man får mer energi till att träna de andra dagarna :)

http://sizesixteen.blogg.se

T

20 april 2015 09:23

Absolut vilodagar är viktiga om inte annat för att stanna upp och reflektera över saker. =)

 
Joline

Joline

19 april 2015 13:49

Oj va mycket du tränar! Hur ofta har du vilodag? Jag försöker få till 3 träningspass i veckan och det tycker jag är svårt ;) Va slö jag är, haha!

http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

T

20 april 2015 09:26

Den bästa träningen är den som blir av! Du är absolut inte slö! Jag brukar inte få till så många pass i veckan men när jag hade möjlighet så tog jag chansen =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards