Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av T - 27 augusti 2013 22:09

Jag har en otrolig sorg inom mig efter det samtal jag fick i lördags. Detta är något som återkommer dagligen och antagligen så är det väl ett sätt för mig att bearbeta det. Jag skrev ett mejl till min vän för att jag var tvungen att göra ett avslut genom att säga mina tankar och känslor vilket jag absolut inte hann få med i samtalet i lördags, det kändes som en befrielse för mig att få det gjort men samtidigt ger det inte mig min vän tillbaka. Som sagt mycket sorg inom mig men jag har även något fantastiskt kul att dela med mig.


I lördags var det ju åter dags för min jobbdag och jag visste att jag hade ett par byxor i min hylla som jag inte fått på mig på otroligt länge, senast jag använde dom var 2008 så jag tänkte göra ett försök att prova dom och vet ni vad jag fick på mig dom!! Jag kände en sådan lycka att jag hade dom på mig resten av dagen. Det är en storlek mindre än dom byxor jag hade på mig när jag gick till jobbet den morgonen. Det kändes otroligt kul.


Om jag inte minns fel så ska där ligga ett par till byxor som jag kanske ska testa vid nästa skift, ett skift som redan kommer tisdag nästa vecka då det är dags för mig att gå tillbaka till min heltidstjänst efter 1 ½ års föräldraledighet. En konstig känsla men samtidigt lättare att hålla matrutinerna =)


Tyvärr så fungerade inte riktigt mitt mål förra veckan om en bild varje dag. Jag fotade mer än vad jag la upp på bloggen men saker kom emellan och jag tyckte det kändes drygt när man väl satt sig vid datorn var man tvungen att leta på telefonen där bilden låg. Där sprack det tyvärr!


Nu ska jag läsa runt lite innan jag kryper ner, så hoppas att ni får en god natts sömn gott folk!
//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards