Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av T - 15 augusti 2013 16:19

Hej på er!

Dagarna har bara rullat på här med inskolning och grejer. En annan blir ju också helt trött och slut av att vara på förskolan därför har det heller inte varit ork över att sitta och blogga.


Matintaget rullar på och jag tycker att det gått riktigt bra denna veckan. Har inte alls känt något sug efter något och jag har hållt mig till mina planerade måltider. Motionen är det lite si och så med men en och annan familjepromenad har det blivit och det tycker jag har fungerat. Jag känner just nu att jag fokuserar på matintaget samt familjepromenader för att jag måste lägga energi på det jag orkar nu när jag perioder är otroligt trött av olika orsaker (b la trotsigt barn)


Imorgon är vi lediga men jag har ännu inga planer för dagen vi får ta den som det kommer och blir det bra väder så hoppas jag på en del utelek. Jag behöver nog ta det lite lugnt efter dessa inskolningsdagar (undra om det tar mer på mamma en på barn ;) )


Nä nu har jag annat för mig!

Hej hej//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards