Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av T - 16 augusti 2013 11:04

Jag får nästan lite ångest över hur fort denna vecka har gått samtidigt som det känns så bra att det gått så pass fort som det gjort eftersom då rullar dagarna på likaså matintaget. Plötsligt är det kväll och man inser att man ätit det man ska och man känner inget sug efter något. Detta är en skön känsla samtidigt som jag nästan får lite ångest för att dagarna försvinner ifrån mig, man vill ju ändå hinna med livet ;)


Idag åt jag 2 dl mellanfil med havrefras, 1 ½ frukost wasa knäcke med ost och kaffe till frukost. Vad jag har för matplaner idag vet jag inte riktigt ännu. Jag har tagit fram köttfärs till lunch så något sådant blir det iallafall.

Till middag vet jag inte alls eller jo jag ska gå och ta upp en fläskytterfilé från frysen och göra något av den. 


Förövrigt ser det ut som att dagen blir ganska lugn med lite spel kanske och någon familjepromenad i det hyffsade vädret.

Nu är det dags att göra mig klar (efter en mysförmiddag) för att sedan börja med lunchen.

Ha en underbar start på helgen!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards