Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Sista måndagen som 29....

Av T - 20 april 2015 09:28

Imorgon är den "stora" dagen då jag fyller 30. Känslan inför denna dagen är lite speciell då jag minns dagen jag fyllde 20 som igår och det får mig att inse hur fort det går.. Kan det vara så att jag har lite ångest till att bli 30? Det kommer väl inte vara något speciellt egentligen men känslan är annorlunda.. När man tog studenten tyckte man att en som var 30 var "gammal" och nu är jag själv där... Ja nog om det och åter till det vanliga som gäller på måndagar. 


I'm not telling you 

it is going to be easy,

i'm telling you it's going

to be worth it.


Då var det dags för lite siffror:

Startvikt: 115,6 kg

Förra veckans vikt: 111,7 kg

Denna veckans vikt: 110,3 kg ( -1,4 kg)

Total viktminskning hittills: -5,3 kg


Igår blev det ingen träning men i lördags blev det gymmet som planerat. Denna vecka kommer det nog bli lite svårare att få till träningen men jag hoppas på att komma iväg en sväng imorgon, eventuellt på onsdag och en sväng på söndag. Det är min plan iallafall men som sagt kan det vara en aningen svårare att få till det denna vecka men jag ska göra allt jag kan för att lyckas annars får jag nöja mig med lite promenader. 


Nu blir det att surfa runt lite på diverse bloggar innan jag ska göra mig och barnen klara inför förskola och jobb.

Ha en bra måndag därute!

//Therese



 
 
Louise

Louise

20 april 2015 12:03

Grattis i förskott!
Oftast är det viktiga inte vad du tränar utan mer att du rör på dig. Så tror det kommer räcka mer än väl med promenader. Kämpa på!

http://sizesixteen.blogg.se

T

23 april 2015 09:23

Tack! Jo det är väl så =)

 
Madde

Madde

20 april 2015 12:40

Härliga siffror :-) och grattis i förskott :-) hoppas du får en bra dag i morgon, och att du får in lite träning i veckan :-)

http://Madderavald.bloggplatsen.se

T

23 april 2015 09:22

Tack! Jag hade en jättebra dag dock har jag bara fått in ett träningspass hittills denna vecka...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Ovido - Quiz & Flashcards