Alla inlägg den 20 juli 2013

Av T - 20 juli 2013 20:41

Idag har jag mått så otroligt mycket bättre, kan det bero på att jag faktiskt fick sova ordentlig inatt?

Vi har ju haft lite bökiga nätter med minstingen den senaste tiden och det kanske var så att jag var helt slut egentligen. 


Dagen idag har tillbringats mycket utomhus och jag har fått en hel del "gratis" motion idag, vilket jag känner av lite i benen, inte alls så mycket som jag gjorde den gången när jag pressat mig på bandet men visst känns det lite att jag rört på benen idag.


Nu när barnen snart har somnat ska vi ta oss lite egen tid och titta på en film vi hyrt - "Johan Falk- Kodnamn Lisa".

Idag har jag även tagit mig min helgdag så jag tänker poppa mig lite popcorn som lördagsmys till filmen.


Hoppas att ni har en mysig helg där ute för nu tänker jag krypa upp i soffan och avsluta denna underbara dag på ett bra sätt.

Kram på er!

//Therese



Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards