Alla inlägg den 17 juli 2013

Av T - 17 juli 2013 10:55

God förmiddag på er som läser!

Just nu sitter jag med datorn i knät och har mitt underbara förmiddags kaffe brevid mig. Idag stod det mellan att intervallpromenera på bandet eller ta sig lite mer kaffe och då blev det kaffet. Kände att jag ville ha det så idag när jag pysslat en del här på morgonen med tvätt och ansvarssysslor ;) kanske blir en runda på bandet ikväll istället.


Frukosten idag bestod av två Wasa husmans knäcke med ett ägg och lite kaviar, till det drack jag en kopp kaffe. Jag känner att jag har varit lite dålig på att dela med mig av matbilder och det blir ju lite mer lockande att kanske läsa om jag har en och annan bild. Det svåra är att hitta passande bilder att ta då jag inte vill att det ska vara samma bilder och jag vill även fortfarande vara lite anonym eller vad man ska kalla det.


Vad eftermiddagen sedan har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu, ut i friska luften ska vi iallafall men det får bli efter lunch när lilleman vaknat och vi fått i oss mat som idag blir chili con carne med ris och broccoli.


Jag måste bara nämna att jag hade så ont i låren igår att jag hade svårt att somna så nog kände jag av att mina ben hade varit ordentligt i rörelse igår.


Ha en bra onsdag.

//Therese 

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards