Alla inlägg den 12 juli 2013

Av T - 12 juli 2013 10:18

Redan fredag och jag vet inte vart veckorna tar vägen ibland. Nu har jag helgen framför mig som för mig är helt vanliga dagar då jag haft min helg denna veckan och den bjuder även på en del jobb.


Igår kväll blev det ingen promenad på bandet då vi var hemma ganska sent, men eftersom jag var hundvakt så blev det en liten kvällspromenad ute i naturen när barnen lagt sig. Jag hade tänkt ta mig i kragen och försöka hinna med en tur när lilleman sover middag så jag hoppas att det inte blir något annat som ska göras så att jag kan ta och ägna en halvtimme åt det.


Till frukost idag åt jag fil med cornflakes och vattenmelon. Frukost knäcke med lite räkost och kaffe såklart. Jag tycker det är så härligt på sommaren då jag tycker att det är supergott med vattenmelon i fil dessutom är det gott i keso som ett mellanmål.


Vad dagen annars har att erbjuda återstår att se tanken är att jag ska baka lite pizzabullar så att det finns hemma att ta med sig i picknick korgen soliga dagar men samtidigt är det fint väder också så jag vill ju att vi ska hinna ut en sväng också.  Som sagt så får vi se vad dagen erbjuder! 


//Therese   



Ovido - Quiz & Flashcards