Alla inlägg den 11 juli 2013

Av T - 11 juli 2013 09:25

Jag hade otroligt trevligt i tisdags med många skratt och det blev en hel del alkohol vilket jag verkligen kände av igår. Som man bäddar får man ligga eller vad är det man säger, så det blev inte mycket gjort igår utan det som skulle göras lämnade jag över till min sambo.


Nu är min såkallade helg över för denna vecka och jag är åter till det normala och ikväll är planerna att gå till ett ställe där det visas gamla traktorer och då får jag lite motion i den promenaden sen får vi se hur kvällen blir om jag hinner med en stund på bandet. Jag tycker inte att det är någon mening att i förväg bestämma att jag ska gå på bandet då man aldrig vet kvällsformen på barnen. Det fungerar ju att använda det när den stora är vaken men det är lite svårt när minstingen är vaken. Det blir lite av en säkerhets risk när han ska gå runt och det vill jag inte riskera.


Solen skiner idag så det är underbart och tanken är att när den väl börjar dyka upp på balkongen ska jag pressa lite för att få bort lite vita bh ränder jag har som jag inte tycker är så snygga sedan efter lunch tänkte jag att vi skulle ta oss ut.


Av någon konstig anledning kände jag mig inte alls hungrig och sugen på någon frukost idag så det blev en halv kopp kaffe och några melon bitar medans barnen åt frukost.


Ha en bra torsdag alla!

//Therese


Ovido - Quiz & Flashcards