Alla inlägg den 25 juli 2013

Av T - 25 juli 2013 09:36

Idag känner jag verkligen för att göra något annat än att plocka med saker. Jag skulle vilja vara ute hela dagen i detta underbara väder men jag vet samtidigt hur segt det kan vara här hemma på morgonen/förmiddagen ibland och det känns lite så idag.


Just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe efter att min frukost är intagen som idag bestod av: 2 dl mellanfil, 1 dl cornflakes och vattenmelon. Jag verkligen älskar vattenmelon och det är ju nästan "gratis" i kaloriväg.

Sen ska jag vara ärlig så har det blivit lite si och så kring mat och motion de senaste dagarna men jag har tänket kvar och det är som sagt sommar samtidigt som det har varit svårt att få tillfälle att promenera på bandet av olika orsaker.


Till lunch idag hade jag tänkt att fixa till en makaronipudding så jag hoppas att det duger åt resten här hemma ;)

Middagen håller jag fortfarande öppen då jag inte vet vad vi hittar på idag samtidigt så är det otroligt dumt att hålla den öppen då det ofta kan bli fel och man äter något man inte borde men jag får under dagen fundera ut något till kvällen så får vi se vad som händer.


Dags att fylla på lite kaffe. Ha en bra dag på er!

//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards