Alla inlägg den 24 juni 2013

Av T - 24 juni 2013 08:57

Som jag tidigare nämt så kommer det vara lite tunt på inlägg denna vecka men jag har inte lagt av.

Måndag och vägning är det ju idag men det har ju också varit midsommar så jag hade inte förväntat mig några bra siffror eftersom det har blivit någon cider samt god mat som man kanske tagit en portion för mycket av.  Denna vecka visade vågen +1,1 kg alltså inget minus men det är inget jag deppar ihop för eftersom jag har firat midsommar denna helgen utan att räkna kalorier.

Ny vecka och återgå till de någorlunda normala då jag fortfarande har mys besök. 

Igår kväll blev det iallafall en långpromenad på ca 1½ timme vilket resulterade i lite skavsår i mina nya skor för hur det än är så är det inte riktigt samma att gå på bandet som att gå ute.

Nu dags att vara social och dricka en kopp kaffe innan morgonduschen.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards