Alla inlägg den 15 juni 2013

Av T - 15 juni 2013 09:08

Efter de 23 minuter jag gjorde igår på bandet i mina nya "bra" skor så kunde jag knappt gå inatt när jag var upp på toaletten. Varför kunde jag inte det då? Jo för det smärtar nå så fruktansvärt i hälen trots att jag strechade igår. Jag känner även av det idag och det är ju passande när jag ska gå och jobba nästan ett dygn.

Om det ska kännas såhär efter bara 23 minuter kommer det någonsin då att fungera att jag går på detta band? Det tar lite emot att då veta att man får ont efteråt när man gör något. Det är ju inte heller träningsvärk för det kan man leva med men denna värk i hälen gör så fruktansvärt ont ibland, men men det är väl bara att bita ihop och försöka.


Eftersom jag kommer att jobba idag hela dagen så kommer det inte att bli något uppdaterat från mig, men jag återkommer imorgon.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards