Alla inlägg den 6 juni 2013

Av T - 6 juni 2013 22:10

Ja då har jag varit på den studentfest jag talade om i tidigare inlägg. Jag tyckte nog att jag skötte mig bra och åt mycket grönsaker, däremot hade jag svårt att låta bli studenttårtan, men jag avstod från alkoholen.

Samtidigt så känner jag att det var en studentfest som man inte går på varje dag och jag äter inte heller tårta varje dag och det var en dag av resterande dagar detta året.


Jag känner nu att det är dags att köpa sig ett par ordentliga promenadskor så att man faktiskt kan börja gå ordentligt igen. Jag kanske kommer att känna av dessa hälsporre symtom ändå men med ordentliga skor underlättar det säkert.


Vad kommande helg har att erbjuda återstår att se men jag kommer att hålla er uppdaterad. Just nu har jag egentligen inte så mycket att skriva men jag ville bara lämna ett litet avtryck och visa att jag fortafarande är aktiv.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards