Alla inlägg den 8 juni 2013

Av T - 8 juni 2013 09:25

Nu har jag köpt mig ett par ordentliga skor (får jag hoppas) Jag har nog aldrig köpt så dyra skor någon gång men det kan vara värt det om jag kan börja gå promenader igen, för nu känner jag att jag har blivit stillasittandes en längre tid. Jag känner också att jag inte rört mig som jag borde så nu måste jag verkligen ta tag i det igen om jag ska komma någonstans i min viktminskning. 


Annars idag är det dags att planera veckomatlista för att handla då det börjar bli ganska tomt här hemma igen. Det kan vara ganska drygt att pyssla med det men det är nödvändigt för min del så att jag får i mig rätt mat.


Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda, vi tar dagen som den kommer.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards