Alla inlägg den 9 juni 2013

Av T - 9 juni 2013 11:07

Nu har jag igen tappat fokus på det jag faktiskt gör, vilket betyder att denna helgen har spårat ur och jag har fallit in i gamla vanor. Idag är det söndag, jag sitter och letar på internet efter saker som ska ge mig lite insperation för att komma rätt på banan igen. Jag vet att detta är långsiktigt och jag ska fan inte ge upp här som jag gjort alla andra gånger utan jag ska verkligen klara av det. Imorgon är det dags att ställa sig på vågen igen vilket jag kommer att hoppa över imorgon. Just för att jag inte levt som jag borde denna helg och är det siffror jag inte vill att det ska vara så kommer jag nog att få det otroligt svårt att komma upp på banan igen. Ni kommer därför inte få någon viktuppdatering imorgon.

Denna dagen ska jag koncentrera mig på att försöka hitta tillbaka till den starka viljan jag hade när jag började för den viljan har faktiskt gjort mig 6 kg lättare. Innan jag fortsätter att hitta styrka så är det dags att ta tag i lite städning här hemma. 


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards