Alla inlägg den 15 februari 2015

Av T - 15 februari 2015 20:57

Idag bar det iväg för att pass cirkelträning på 30 minuter. Ett pass som man verkligen får upp flåset på då mellanstationerna är kondition. Tyvärr hände det något med min vad under dagens pass, något som jag tror är en liten sträckning. Det gör ganska ont nu såhär i efterhand när jag går men det kan ju göra det i början.


Jag körde klart hela passet dock på en lite lägre växel än förra söndagen men jag var nog för generad för att avsluta innan det var klart som jag kanske borde ha gjort. Känslan av att folk inte tror att man klarar av det och tänker elaka tankar som: "den tjockisen borde ju inte vara med här, det kunde ju vem som helst förutse att du skulle bli skadad" Jag vet att det egentligen är helt absurda tankar jag får och egentligen vad skulle vara så farligt om dom tänkte så? Detta är ju ett av det bekymmer jag har och får därför hjälp med detta hos min teraput.

Jag vill bevisa på något vis att tjocka människor också kan och behöver inte vara dåliga för att man är tjocka. Jag vet att det kanske är lite knepiga tankar men dom är svåra att styra.


Nu sitter jag iallafall här på sista dagen av veckan och är lite skadad. Visserligen så har jag faktiskt några dagar på mig att vila nu då jag nog inte kommer att ha möjlighet att gå på zumba på tisdag pga jobbet men jag har träning inplanerad kommande vecka torsdag och söndag. Den bästa träingen är den som blir av =).


Snart ska jag krypa ner och titta på en film innan det blir läggdags. 

Hoppas att ni får ett härligt avslut på denna vecka och en bra start på nästa!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards