Alla inlägg den 24 februari 2015

Av T - 24 februari 2015 11:13

Här hemma har vi ytterligare en hemmadag då det fortfarande är lite febrigt och förkylt, men peppar peppar så har ingen magsjuka tagit om och vi vuxna har klarat oss denna omgång från både magsjuka och förkylning. När man är hemma såhär så hinner man med en del funderande och idag under förmiddagen blev dagens middag en stor funderare för vad skulle jag hitta på med kycklingen? Kyckling övergick till köttfärs med alla möjliga förslag, köttfärslimpa, biffar, köttfärssås, köttbullar osv osv men när jag insåg att det fattades en grej här eller där så övergick köttfärsen till fisk så det blir det till middag. FISK! Ett recept jag hittade bak på förpackingen så jag hoppas att det smakar gott.

 


Som sagt så finns det inga planer för dagen då jag har barn med feber men ikväll tänkte jag hinna med ett träningspass innan jag ska iväg och jobba, så att det blir någon träning iallafall denna vecka.

Nu kallar duschen på mig innan det blir att fixa lite lunch som består av gårdagens hemmagjorda pizza rester.

//Therese


Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards