Alla inlägg den 26 mars 2014

Av T - 26 mars 2014 08:55

God morgon på er!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe efter frukosten. Jag väntar just nu på att duschen ska bli ledig så att jag kan gå in och lägga mig i ett varmt bad och se om det lindrar mina ömma muskler. 


Som jag hade bestämt drog jag iväg på två pass imorse, 30 minuter cirkelträning och 30 minuter core.

När det gäller corepasset så tyckte jag det var en aning svårt att utföra övningarna fullt ut men det beror ju på att jag inte har några muskler där jag behöver ha dom och återigen blev jag arg på mig själv och kände mig en anining misslyckad.


När det gäller träningsvärken kändes det fortfarande i låren imorse från bodypumpen, men inget i armarna så jag bet ihop och kämpade på men nu efteråt när jag kommit hem så kan jag knappt röra armarna för det värker så illa, men kanske ett bad hjälper.


Några andra planer för dagen har jag inte riktigt ännu utan jag tar det som den kommer. Imorgon är det dags för jobb igen efter några härliga lediga dagar men innan dess ska jag bara vara =)


Hoppas att ni har en underbar start på er onsdag, jag är iallafall nöjd med min start och jag påminns vid varje armrörelse att jag gjort något bra för att starta igång denna dagen.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards