Alla inlägg den 25 mars 2014

Av T - 25 mars 2014 18:17

Det värker så otroligt i min kropp, speciellt i låren och armarna. Det är skönt att det värker då jag vet att jag gjort något bra men jag kommer knappt upp från stolen om jag satt mig, så mycket tar det emot i låren.

Hur ska jag kunna ta mig upp till tidig träning imorgon? Man kan träna med träningsvärk och jag har verkligen ställt in mig på att ta mig dit men kommer jag ramla ihop eller fixar musklerna det iallafall. Vi får hålla tummarna på att musklerna håller. Egentligen hade jag inget viktigt att skriva fast jag ville verkligen bara påpeka att jag har träningsvärk delux gånger fyra nu.


  

//Therese

Av T - 25 mars 2014 09:30

Idag har jag ont i kroppen efter gårdagens bodypump. Det känns verkligen i hela kroppen att jag tränat, vilket är bra men jag vet fortfarande inte om bodypump är något för mig. Jag vill ha lite fart som i cirkelträningen eller som i zumban, men jag ska ge det någon chans till och kanske köra bodypump en gång i veckan (om det fungerar med det övriga i livet) och sedan variera med andra pass.


Just nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe för att sedan ska vi ta oss ut och få lite solenergi. Gäller att passa på när man är ledig. Förövrigt har jag inga speciella planer idag mer än att kroppen ska klara sig igenom dagen.


Imorgon är tanken att jag ska köra två olika morgonpass 30 minuter cirkelträning och sedan 30 minuter core, vilket är något som är helt nytt för mig men det kan vara värt att prova någon gång, men vi får se om jag kommer iväg för som sagt kan det övriga i livet behöva mig men planen är iallafall att komma iväg.


Hoppas att ni får en härlig tisdag!

//Therese



Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards