Alla inlägg den 7 mars 2014

Av T - 7 mars 2014 19:50

Idag är det fredag och jag har varit igång sen imorse känns det som. Först klev jag av jobbet vid 9 och då bar det av direkt till gymmet, sedan hem åt lunch och duscha, hämta barnen och sedan promenad ner på stan. Väl hemma igen var vi ute tills det var dags att gå in och laga middag och nu är det kväll. Jag har en aning ont i huvudet men jag tror att jag druckit lite för lite idag.


Tillbaka då till min rubrik, har det med åldern att göra?

Idag när jag var på gymmet kämpade jag verkligen på och jag tog i så musklerna skakade i maskinerna (förutom i uppvärmingen) och i vissa övningar så blundade jag för att orka mer (kanske inte hjälper men jag inbillar mig det iallafall) och det är något jag aldrig skulle gjort förr. Jag skulle inte våga ta i så hårt i min träning i rädsla för vad andra ska tycka men idag sket jag fullständigt i vad andra tyckte och då funderar jag om det har med åldern att göra?

Blir man säkrare i sig själv ju äldre man blir? Jag kände då så idag iallafall....


Imorgon är det dags igen för ett tur till gymmet, det kommer då dock inte bli en timme tror jag men ca 45 minuter iallafall. Nu ska ska jag bara njuta av fredagskvällen och lägga mig i tid så att jag är utvilad imorgon.


Kram på er!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards