Alla inlägg den 9 mars 2014

Av T - 9 mars 2014 18:08

Igår när jag var på gymmet och stod i crosstrainern så kommer tankarna om det verkligen är värt att kämpa sig igenom det för det kanske inte ens ger något resultat. Tränar jag ens på rätt sätt eller finns det någon mening att jag tränar alls osv osv. Tankarna som också kanske bevisar någonstans att jag inte tror på mig själv och hur ska jag bli av med dessa tankar? Jag körde iallafall cykel 10 min, crosstrainer 7 min, roddmaskinen 10 min, cirkelträningsmaskiner ca 15 min och sedan avslutade jag med promenadband 15 min där jag varierade hastigheten så att jag sprang lite.

Idag kände jag mig lite mör i armar och ben men det gick snabbt över.


Idag har vi varit ute mycket då vi haft fint väder men det har blåst ganska kallt men en långpromenad fick vi ihop iallafall. Just nu sitter jag och kämpar emot det frbaskade sötsuget som är så otroligt starkt. Jag vet att det finns godis i skåpet från igår men jag har gett mig fan på att det ska sparas till nästa helg men suget är starkt och dåliga tankar kommer men ännu har det inte vunnit.


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards