Alla inlägg den 27 mars 2014

Av T - 27 mars 2014 08:19

Jag är fruktnsvärt öm i kroppen, mina armar värker och vi ska inte tala om vad dom gjorde igår. Det gjorde så ont att jag nästan kände mig febrig(trots att jag inte var det) och hänging. Det tog emot att dricka ett glas vatten för just den rörelsen var inte den bästa för min arm igår. Allt detta plågar jag mig igenom för att jag har tron om att det ska hjälpa mig i min viktnedgång men när det inte gör det så får man sig lätt ett slag i ansiktet och man frågar sig själv om det finns någon som helst mening med att hela tiden försöka tänka på vad man äter och faktikt träna tre gånger i veckan?

När man ändå går upp i vikt!


Startvikt: 113 kg

Förra veckans vikt: 108,4 kg

Dagens vikt: 109,4 kg (alltså 1 kg plus)


Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta men jag vill inte ge upp trots att det känns totalt meningslöst att ens fortsätta. Det är nu jag är på den punkten då jag tänker att det jag gör spelar ingen roll så varför ens tänka på vad jag äter??


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards