Alla inlägg den 6 mars 2014

Av T - 6 mars 2014 08:48

Denna veckan är det plus på vågen och jag misstänker att det är pga min förkylning som gjort att jag rört på mig ganska lite och i förhållande till hur jag har röt mig har jag ätit för mycket kalorier samt är jag mitt uppe i min mensvecka och har kanske samlat på mig lite vätska. Nu till veckans siffror:


Startvikt: 113 kg

Förra veckans vikt: 109 kg

Denna veckans vikt: 109,9 kg (alltså plus 0,9 kg)


Jag är bättre i förkylningen och tänkte sticka till gymmet igår men då vaknade jag med världens värk i nacken så jag fick ställa in mina planer, igen. Det är precis som att någon jävel vill att jag ska misslyckas för när jag väl vill något så händer det något som förhindrar mig i mina planer.


Planerna för idag är iallafall jobb för att sedan imorgon förmiddag ta mig till gymmet. Jag kommer säkert vara en aning slut medtanke på det lilla jag rört mig under veckan men jag får börja mjukt.

Ha en bra torsdag läsare!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards