Alla inlägg den 8 mars 2014

Av T - 8 mars 2014 09:05

Nu är min lediga helg här och solen skiner så det kan inte bli bättre. Jag hoppas bara att vi i familjen kommer att vara på underbart humör ;)


Om en liten stund är det dags att bege sig till gymmet för att köra igenom kroppen ordentligt även idag. Jag kände lite i armarna imorse att jag jag tränade igår men jag hade nog förväntat mig mer träningsvärk. Träningsvärk är väl inget man vill ha kanske men jag inbillar mig att jag inte tränat tillräckligt om jag inte känner det dagen efter. 


Ikväll är det dags för finalen i melodifestivalen och det är något att se framemot. Jag vet egentligen inte om jag tycker att det var så mycket bra i år men det är lite mysigt att titta på det iallafall.


Nä nu har jag saker att fixa innan gymmet! Ha en bra lördag!

//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards