Direktlänk till inlägg 15 oktober 2015

Hur gör ni för att bli av med suget..

Av T - 15 oktober 2015 12:28

Många gånger efter lunch blir jag väldigt sugen på något gott. Idag kände jag efter extra noga och insåg att jag var mätt men det där suget fanns kvar. Nu har jag viktväktarkola hemma som ger 1 propoints för två kolor så jag använde mig av det men hur gör man annars för att man ska kunna bli av med suget utan att behöva ta till något?  Har ni några förslag på hur ni gör? Det skulle ju vara bra om jag slapp det där suget eftersom jag är ju faktiskt mätt.


När det kommer till träningen så har jag faktiskt kört en timme på gymmet idag på förmiddagen och det kändes bra för jag märkte att jag var lite starkare i kroppen denna gången så någon förändring till det bättre hållet sker ju faktiskt. Jag har även denna vecka nått mitt träningsmål med att träna två gånger per vecka och idag vart det mitt tredje träningspass. Måndags - bodypump, tisdags-grit och idag gym troligtvis blir det ett träningspass på lördag också då ungarna ska på barngympa och jag passar på att träna. Kroppen mår faktiskt bra av att träna men jag har även upptäckt stora fördelar med träningen för mitt psyke. Träningen fick mig idag att bli av med min stress efter morgonens stressigheter.


 


Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags att ta tag i hemmet med lite tvätthängning och disk sedan bär det av till jobbet för en natt sedan kommer en efterlängtad ledig helg!

Kram på er läsare!
//T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 26 april 2016 20:39

Just idag är jag otroligt trött och därför blir det inte något längre inlägg utan jag vill bara ta det lugnt och invänta dagens avsnitt av Biggest loser och sedan blir det sängen för mig.  Nu är det tisdag och jag ska redovisa siffror som jag inte ...

Av T - 25 april 2016 09:16


Visst låter jag positiv i min rubrik? Jag känner mig inte direkt så positiv då jag jobbat hela helgen och skall nu jobba tre dagar till på rad varav en journatt. Det låter inte så mycket men när man jobbat fredag och sedan lördag dygn så känns det so...

Av T - 22 april 2016 21:42


Då var det fredag och jobbhelg för mig. Jag har känt mig ganska trött och seg idag men det har ändå gott bra. Shake till frukost, mellis och lunch och till middag åt jag 100 gram kycklingbacon, 1 dl keso mini och grönsaker. Har ni testat kyckling...

Av T - 21 april 2016 21:57

Då var jag inne på dag fjorton med rena kur samtidigt som det är min födelsedag och jag har mått ganska dåligt dom senaste dagarna och jag har haft så svårt att veta hur jag ska gå över från den rena kuren men jag bestämde att avsluta min födelsedag ...

Av T - 19 april 2016 22:31

Idag har jag också känt mig ganska låg men jag har haft fasaden uppe pga utbildning och möten. Dock var det en bekant på samma möte som tyckte att jag såg en aning blek ut och det fick mig att fundera mycket under eftermiddagen men jag kommer hela ti...

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards