Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av T - 22 oktober 2015 20:24

Nu är det torsdag kväll och jag har slangt i en förpackning färg i håret som nu sitter och färgar sig fast. Jag som i normala fall jämt har glasögon har lite svårt att använda det just under färgning och det gör att jag just för tillfället ser otroligt dåligt och jag hoppas på att det inte blir allt för mycket fel.


Jag har ju som sagt åkt på en ordentlig förkylning vilket har lett till att det inte blivit någon träning på gymmet denna vecka men jag hoppas snart på att bli bättre så att jag kan får träna igen. Det känns otroligt skönt att ha kommit till känslan att jag vill träna och att jag saknar det när jag inte har möjligheten. Det har inte heller blivit så hemkst långa promenader då jag har märkt att förkylningen påverkat min andning otroligt mycket men lämning till skolan har det blivit mån, ons, hämtning tisdag samt både lämning och hämtning idag. Det blev även en liten extra runda imorse påväg hem och jag hoppas på att jag kan ta en liten extra runda även imorgon bitti.


Nä nu börjar det väl bli dags att skölja ur denna färg så hoppas jag på ett strålande resultat.

//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards