Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av T - 26 oktober 2015 20:45

Först får jag ju be om ursäkt för mitt dålig bloggande men jag har jobbat mycket i helgen och sedan har jag helt eneklt varit för trött för att sitta vid datorn samtidigt tycker jag inte att jag haft något riktigt vettigt att blogga om.


När det gäller förkylningen så var jag bara tät i näsan imorse på förmiddagen och detta gjorde att jag bedömde mig träningsför senare på eftermiddagen. Jag valde då bodypump som är styrka genom hela kroppen, ett pass som man bara får upp pulsen lite men inte några kraftiga ansträngningar på konditionen då jag ville vara lite försiktig med just konditionsträning när jag varit förkyld en vecka. Det var så (ursäkta språket) jävla skönt att få träna och nu när jag sitter i soffan efter att ha duschat så känner jag mig så avslappnad och bekväm i kroppen. Jag trodde nog aldrig att jag skulle kunna få den känslan efter träning.


Imorgon har jag tagit ut en semesterdag dels för att jag får besök imorgon kväll men också för att jag behöver hämta mig lite då det har hänt en hel del runtomkring som jag inte vill gå in på. Något jag iallafall kan nämna är att oftast när jag sätter igång med kost och träning så händer det något som gör att jag inte orkar fortsätta och denna gången har det också hänt saker som skulle kunna få mig ur banan men jag har dagligen "pratat" med mig själv om att jag ska fokusera på att sköta kost och motion oavsett och det är en stor skilland jämfört med tidigare gånger.


Jag är faktiskt lite extra nyfiken på morgon dagens vägning eftersom träningen uteblev helt förra veckan samt en liten minskning på promenaderna just pga min förkylning. Jag hoppas att ni är med mig imorgon och väntar lika spänt på resultatet som jag.


//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards