Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av T - 28 oktober 2015 22:29

Idag började dagen med en stadig frukost efter att vaknat på egen hand utan att någon klocka ringde. Det var otroligt skönt men jag vaknade tidigt ändå. 

Sedan bar det av till fotvården då jag hade en tid inbokat efter att jag fått ett presentkort på en fotvårdsbehandling. Det var otroligt skönt att bli lite masserad om fötterna. Efter fotvården mötte jag upp min mamma som är på besök samt barnen så gick vi till ett fik där jag intog en supergod kycklingmacka till lunch. Dessvärre var det väldigt svårt att räkna ut propointsen på den men eftersom det inte händer allt för ofta så får jag idag ta det lite för vad det är.


För första gången någonsin fick jag för mig att köpa men pumpa och göra den lite "halloweenig" och jag blev så otroligt supernöjd över att jag faktiskt fick till det att bli så fint =)

  


Efter att ha pysslat lite med den så var det dags att fixa ordning middagen som blev en kycklinggratäng med ris. 

 

En helt okej middag med rotfrukter, lök, kyckling, bacon, svamp, kryddor och matlagningsgrädde.


Just nu sitter jag i soffan och bara slappar efter att jag och min mamma gick en timmes kvällspromenad i mörkret, en promenad som var otroligt skön. Det är så mycket lättare att gå när man är två samt när man inte drar på någon barnvagn för armarna kan svänga fritt..


Snart är det dags att hoppa i säng då jag har en planeringsdag hela dagen imorgon med arbetet.

Hoppas ni har kunnat njuta lika mycket av denna onsdag som jag har.

//T






Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards