Alla inlägg den 15 september 2015

Av T - 15 september 2015 12:38

Regnet värker ner utanför fönstret och jag har nyss intagit dagens lunch, som blev samma lunch som igår - kassler. Förmiddagen har rullat på med morgonrutiner och sedan en kortare promenad då jag idag hade en tid eller egentligen två tider att passa. Efter promenad var det dags för lämning av barn nummer två innan jag skulle iväg för invägning.

Idag hann jag dock inte vara med på lektion efter vägning då jag hade min sista tid hos min PT klockan 11.00

En timme som blev en riktig ordentlig träningstimme. Kroppen skakade riktigt av träningen idag så jag befarar att jag kommer ha lite svårt att gå i trappor i morgon då vi har tränat mycket ben och rumpa men också fokuserat på att använda hela kroppen. Vill även nämna att rumpan känner av bodycombaten från igår också, men då vet jag iallafall att jag gjort något.


Jag ska snart bege mig iväg för att hämta mina barn och har bestämt mig för att dra på mig regnstället och ta ett paraply och promenera till skola och förskola trots regnet så kan jag belöna mig själv med en skön dusch sedan.


Ja nu när det är tisdag och invägningsdag så ska jag också dela med mig av mina siffror:


Startvikt: 115,5 kg

Förra veckans vikt: 114 kg

Denna veckans vikt: 113 kg (-1kg)

Total viktminskning sedan start: -2,5 kg


Jag är nöjd över resultatet och jag hoppas på att det fortsätter åt rätt håll.

//Therese 


"Vad du kan är viktigt,

men vad du vill 

är avgörande"  

Magnus Johansson

 

 

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards