Alla inlägg den 8 september 2015

Av T - 8 september 2015 14:09

Då var det tisdag och det var dags för ytterligare ett möte och vägning såklart. Min första vägning (efter inskrivning) och såklart kändes det väldigt nervöst att stå och väga mig för någon okänd, för coachen är ju fortfarande relativt okänd då jag bara träffat henne en gång innan.

Tankarna på morgonen surrade i mitt huvud : "Tänk om jag druckit mer vatten denna morgon så att det står plus på vågen", "Tänk om det är något som inte fungerar så att det står plus på vågen" "Jag vet att jag hållt mig inom ramen av propoints och jag har motionerat, men bara för att det är jag så står det väl plus"

Jag var helt enkelt riktigt nervös för jag vill ju inte stå där på vågen och "misslyckas" redan första veckan.


Som alla gånger tidigare så har jag ju haft en startvikt och jag kommer även denna gång ha en startvikt och den jag går efter är invägningsvikten och jag kommer också att följa deras våg så om det är så att jag ej har möjlighet att väga mig någon tisdag så blir det inte heller någon viktredovisning den veckan eftersom jag inte ska blanda olika vågar.

Så med det går jag över till lite siffror: (jag vet att jag gått upp alldeles för mycket men det är nu dags att förändra det)

Startvikt: 115,5 kg

Denna veckans vikt: 114.0 kg (alltså -1,5 kg)


Denna vecka har fungerat bra och jag fick det bevisat på vågen. Jag ska också sätta upp mål, några delmål påvägen men det återkommer jag till. Nu ska jag göra mig klar för att bege mig till jobbet för några timmars arbete.


"Do something today

that your

future self

will thank you for"

 


//Therese

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards