Alla inlägg den 10 september 2015

Av T - 10 september 2015 21:35

Dagarna rullar på här hemma redan från tidig morgon. Visst har ett av mina två barn alltid varit morgonpigg men det se helt annorlunda ut nu när det är skola fem dagar i veckan. Förut kunde man ändå mysa runt i pyjamas och sippra kaffe, nu hinner man knappt med det där kaffet..

Eftersom att klockan nuförtiden ringer tidigt på morgonen så betyder det också att jag blir tröttare tidigare på kvällen ( därför är det mobilbloggning i sängen redan nu) och det är jag inte van vid. Det känns nästan som att man missar något. Fördelen med allt det här är ju att kroppen ställer in sig på rutiner och det tror jag att kroppen mår hyfsat bra av.

Egentligen så märker jag nu i skrivandes stund tappat tråden jag tänkt ha för detta inlägg.
Jag behöver nog sova...
God natt på er!
//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards