Alla inlägg den 9 september 2015

Av T - 9 september 2015 22:18

Nu ska jag försöka mig på ett inlägg från mobilen och jag hoppas att det inte blir nåt som går galet..

Jag har idag får hem min fitbit som jag fick i samband med Viktväktarnas medlemsskap och jag har läst en hel del om detta armband som ska vara så bra, det ska tillochmed mäta hur man sovit..
Om detta armband nu fungerar återstår att se. Jag tog mig faktiskt en extra 30 minuters promenad på kvällen bara för att se hur det fungerade med att synka med vv, men tyvärr så fungerade inte alls så som jag trodde. Dock är det lite kul och se all den andra data som sparas. Jag ska ge detta armbandet en chans iallafall..

Jag håller annars på att bearbeta mina mål på denna resa och jag måste få fundera lite till innan jag delar med mig. Det ska ju vara realistiska mål och då måste jag se i vilken ordning det är mest realistiskt att sätta det olika målen i.

Nu är det dags för mig att släcka ner och sova känner jag.
God natt på er!
//T

Presentation


Jag har startat denna blogg för att jag tror att det kommer att hjälpa mig i min resa mot en lättare vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards