Alla inlägg den 24 februari 2014

Av T - 24 februari 2014 23:00

Då var det måndagkväll och snart paserar klockan 00.00 och det övergår till tisdag, en dag med nya planer.


Idag har jag jobbat och efter jobbet begav jag mig av till gymmet där jag verkligen pressade mig själv idag kändes det som iallafall. Det blev 15 minuter på cykel, 10 minuter på crosstrainen (och idag var det otroligt jobbigt), 10 minuter på roddmaskinen och 20 minuter i diverse träningsmaskiner som tränar armar och ben och ju snabbare du gör ju mer motstånd blir det. Jag känner mig nöjd efter mina 55 minuter på gymmet dessutom gick jag till och från gymmet också.


Imorgon ska jag och en vännina ha en liten receptkväll då vi ska byta recept och ta oss något glas vin eller cider. Det är ju så med oss som jobbar skift att ibland får man ha någon sådan mysig kväll i veckan då man är ledig istället för på helgen. Innan det är dags ska här städas imorgon samt ta oss en promenad ner på stan och fixa det sista som behövs till tårtan då minstingen fyller år på onsdag.


Med tanke på veckans planer  , receptkväll och tårtkalas så förväntar jag mig inga supersiffror på torsdag när det är dags för vägning och jag vet också att musklerna kan samla på sig vätska när man sätter igång med träning (om det nu är sant) så därför kommer jag inte lägga så stor känsla vid vägningen men vägas det ska det göras.


Nu är det dags att krypa ner i sängen och hoppas på en god natts sömn. 

//Therese 


Ps. Stegen för igår har jag inte framför mig nu men jag hamnade runt 12 000 så jag passerade 10 000 iallafall. Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards