Alla inlägg den 22 februari 2014

Av T - 22 februari 2014 13:03

Då har jag klarat av min första träning på gymmet, men givetvis gick det inte problemfritt, när jag kom dit fungerade inte mitt kort så jag höll inte på att komma in alls men tur var så var en påväg ut så att jag kunde komma in. Recepitonen är inte bemannad denna tidpunkt men jag talade med ett par jätte trevliga tjejer som höll i barngympan som hjälpte mig och det visade sig att mitt medlemsskap inte registrerats så nu sitter jag här hemma utan kort så tills det är klart i veckan får jag träna med någon jag känner eller åka dit och hoppas på att någon är där som kan öppna. 

Även en av dessa tjejer hjälpte mig att gå igenom några maskiner så att jag visste hur jag skulle bete mig.


Jag ska klappa mig själv på axeln då jag faktiskt har tränat idag och känner mig nöjd med det dock väntar jag mig lite träningsvärk imorgon. 

Träning idag: 

Cykling: 10 min

Crosstrainer: 10 min 

Roddmaskin: 10 min

Sen körde jag två olika maskiner som tränar armarna ca 5 min var så nog är jag nöjd med min första träning. 


Om en liten stund är det dags att bege sig in i duschen för att sedan ut i friska, ruggiga, regniga luften för en promenad till affären. Hoppas att ni har en bra lördag för det tycker jag att jag har...


//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards