Alla inlägg den 26 februari 2014

Av T - 26 februari 2014 20:33

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med min vännina och det blev många härliga skratt. 

Idag har vi firat vår minsting så det har varit presentöppning och lek för fulla muggar men även en del fika. Tanken var att jag skulle sticka iväg till gymmet idag och pressa mig ordentligt för att förbränna alla kalorier jag fått i mig idag och igår men vad händer då?? Jo världens jälva förkylning bryter ut!! Snoret rinner samtidigt som det är tätt, det svider i ögonen och jag känner mig ganska seg och därför blir det inget gym idag... Jag hoppas att det är bättre imorgon för jag känner verkligen att jag vill gymma, framförallt efter dessa två kaloridagar. Just på grund av detta så väntar jag mig ingen rolig siffra imorgon, det står säkert på plus något kilo bara för det, men det är bara att ta det som det är och lyssna på kroppen för att sedan köra järnet på gymmet när jag blivit piggare.

Hoppas att ni är piggare än jag just nu!

//Therese


Ovido - Quiz & Flashcards