Alla inlägg den 21 februari 2014

Av T - 21 februari 2014 22:24

Idag är det då fredag och jag har varit i kontakt med gymmet jag tidigare talade om och jag har nu tecknat ett medlemsskap, dock inte med PT för den plan som rekomenderades för mig skulle kosta kring tusen kronor i månaden och jag känner att jag just nu inte har råd med det då jag har mycket andra hål att stoppa dom i men ett medlemskort blev det. Jag känner fortfarande en viss förvirring kring allt då jag inte har koll på maskinerna ännu men jag kommer förhoppningsvis att lära mig. Imorgon är det dags för premiären av min nya gymoutfit så jag hoppas att det flyter på som jag tänkt så att jag faktiskt får träna lite imorgon.


När det kommer till stegen gick jag igår 11 849 steg och idag ligger jag runt 12 200 steg men kvällen är ännu inte riktigt slut.


Återigen till planerna med träning imorgon så är jag en aning nervös för det var evigheter sedan jag tränade men jag hoppas att jag ska få ut det jag vill av min träning. Det som är svårt är att fixa till det så att det faktiskt gör nytta för min kropp. Tänk om jag tränar för dåligt så att det inte ger något, hur länge ska jag köra varje grej osv osv massa tankar som dyker upp i efterhand men det måste man väl kunna fråga någon utan att man måste ha en personlig tränare för tusen kronor i månaden??


Nä nu är jag otroligt trött efter en intensiv jobbvecka så nu ska jag bara krypa ner i sängen för att sedan få energi till att njuta av min lediga helg.


//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards