Alla inlägg den 18 februari 2014

Av T - 18 februari 2014 22:54

Idag fick jag några minuter över så jag slog en signal till träningsanläggningen jag tidigare mejlat och bokade ett möte - fredag är det dags. Jag känner mig en aning nervös just för att jag är långt ifrån någon "hurtbulle" men jag hoppas att jag ska få ett bra intryck och att jag känner att jag platsar där fast jag är stor och otränad.


Eftermiddagen har som sagt gått åt till arbete men när mitt skift var slut snörade jag på mig skorna och gick i 50 minuter på bandet, även idag vill jag tacka för det underbara stödet jag hade genom videosamtalet. Jag hoppas att dessa promenader ger något bra för kroppen iallafall.


Imorgon är det åter jobb som står på schemat, hela dagen. Jag hoppas på toppväder så kanske jag tar en promenad på min rast. Jag känner att jag just nu mår bra och att jag är på rätt spår (även om jag inte är helt nöjd med matintaget) och jag hoppas att det ska fortsätta så att detta verkligen blir en ordentlig resa mot mitt mål.


Nu är det snart dags att krypa ner i sängen men först bokföra dagens steg som jag kommer att dela med er imorgon om jag har ork efter jobbet annars blir det på torsdag när det även är dags för vägning.

Sov gott på er!

//Therese

Av T - 18 februari 2014 08:58

Då har jag nyss intagit dagens frukost som bestod av två koppar kaffe samt två frukost knäcke med ost. Jag ska strax gå in i duschen för att sedan bege mig av till förskolan med barnen och sedan vidare till jobbet.

Jag har fortfarande inte hört något av gymmet jag kontaktade så jag hoppas att jag får några minuter över idag att kontakta dom via telefon för jag har fan bestämt mig för att jag ska börja träna på gym.


Gårdagens sterg kände jag mig otroligt nöjd över, 15 152 steg. Idag hoppas jag att jag får ihop lite på jobbet men jag kommer nog behöva ta en promenad på bandet ikväll. Underbart väder ute så jag skulle helst vilja gå ute idag men idag är det inga sådana ärenden på arbetet så jag får väl njuta av solen genom fönstret idag.


Eftersom jag har en ganska tjock jobbvecka så har det heller inte hunnit blivit några bilder på maten men förhoppningsvis blir det mer av sådan nästa vecka då jag jobbar lite mindre.


Ha en underbar tisdag på er!

//Therese

Ovido - Quiz & Flashcards